13 Ekim 2018 Cumartesi

TİYATRO - BİZİM AİLE

Herkese Merhabalar,

Bu sene tiyatro sezonunu Ekim ayı içerisinde bir açtım sormayın! :) Çok hızlıyım. Aslında uzun zamandır gitmek istediğim oyunları umut ediyorumki yer bulabilirsem bu sezon tamamlayacağım.

Şimdi sizlere geçtiğimiz hafta İstanbul Şehir Tiyatroları kapsamında sahnelenen 'Bizim Aile' oyunundan bahsetmek isterim ki sizler de aslında bu oyunun hikayesine oldukça hakimsiniz:


Evet evet tam da tahmin ettiğiniz gibi Adile Naşit'li Münir Özkul'lu eski türk sinemasından bahsediyorum. Açık konuşmak gerekir ise, oyunun müzikal olmasından yana içimde bir heyecan olmasına rağmen yine de orijinal filmin tadını veremeyeceğinden korkuyordum. Lakin bu korkularım bir bir yok oldu ve oyunun başından sonuna gülerek izledim.

Repliklerin bire bir benzerliğinde bile o eski tozlu duyguları tekrar bize hissettirdikleri için tüm oyuncuları ayakta alkışlamak şart oldu.



Aslında oyunda benim en çok beğendiğim;  orijinal filmde Ayşen Gruda'nın oynadığı karaktere burada can veren Müge Çiçek Türkoğlu oldu. 

Yaklaşık 2 saat 15 dakika süren bu müzikal benim için sezona iyi bir başlangıç olduğunu düşünüyorum. Gitmeyi düşünenler için, oyun çeşitli şehirlerde dönüyor. Programı takip edip, üstüne de yer bulursanız kaçırmayın derim :)

Sevgiyle kalın,

Hoşça bakın zatınıza... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...