21 Ekim 2018 Pazar

KİTAP YORUMLARI #17- BİHTER SAATÇİ/ MÜHÜR KIRAN

Herkese kocaman bir  merhaba! :)

Yazıma başlamadan önce, kitap okumayı üstüne üstlük fantastik kitaplara bayılırım diyenleri bir adım öne alalım. Çünkü az sonra okuyacağınız yazı bunlarla ilgilidir.

Eylül ayı içerisinde okuduğum yazarının piyasaya yeni girişi olan GAEL YAZITLARI -I /Mühür Kıran'dan bahsedeceğim. Öncelikle kendimi iyi (mütevazı olamayacağım) daha doğrusu çeşitli kalemleri okuyarak değerlendiren bir okuyucu olarak adlandırsam da aslında fantastik edebiyat konusunda her zaman yetersiz olmuşumdur. Hani benim hevesim bilgim Harry Potter'da kaldı öyle söyleyeyim size :) 

Kitabın yazarı Bihter ile yüz yüze tanışma fırsatım daha olamamış olsa da kendisinin bu kitabı bin bir emek oluşturduğunu söyleyebilirim. Profil Kitap tarafından yayınlandığında ise tarafıma imzalı olarak bu kitabı gönderme nezaketini gösterdiği için bir kez daha buradan teşekkür etmek isterim. 

Ben de eylül ayı içerisinde bu kitabı okudum. Kitaba ilk başladığımda karakterleri kafamda oturtmaya çalışmam biraz zaman aldı fakat bunu tahmin eden yazarımız belki de kitapta benim çokça sevdiğim bir şey yaparak bölüm başlarına küçük küçük o bölümü anlatan karakter ile ilgili belirgin ipuçları yerleştirmiş. 

Belki daimi olarak bu tür okuyanlara garip gelebilir fakat kitap ile ilgili beğendiğim başka bir özellik ise özel güçlerin istenen stratejide dönüşebilir bir şekilde kullanılması oldu. Kurgusu ile ilgili ise beni en baştan içine alarak kaptırdı. 381 sayfalık bir kitap olmasına rağmen gereğinden fazla uzatma gibi (zaman zaman bazı kitaplarda yaşadığımız) bir duruma rastlamadım. Tam tersine kurgunun tam olarak içini doldurduğu bir kitap olmuş. Andram topraklarındaki hayata kendimi ışınlanmış gibi hissettim. Ve sanırım son sayfasındaki 'Birinci Kitabın Sonu' yazısı beni biraz üzdü. 




Umudum yazarın serinin ikincisini tez zamanda yazması. 

Bu yazıyı yazarken kitabın fiyatına bir göz atıp sizi bilgilendireyim de istedim. Güncel indirimli olarak; Kidega'da 21,60 TL, Kitapyurdu'nda  20,63 TL, İdefix'de ise 22,80 TL olarak satıştadır. 

Sevgiyle kalın.

Hoşça bakın zatınıza... 





1 yorum:

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...