11 Şubat 2016 Perşembe

GECİKEN 1.YIL ÇEKİLİŞİ! :)


Herkese Merhabalar!

Bugün bir kitap yorumu değil bir çekiliş ile karşınızdayım! :)

Farkettim ki blogumun 1. Yılını kutlamayı unutmuşum. Aynı zamanda kütüphanemdeki bazı kitapları bağışlamayı düşünüyordum ki bunu bir çekiliş ile taçlandırayım dedim.

Çekiliş Paketinin içeriği resimde görüldüğü gibidir*

*-  Şükran Farımaz- Aşk Bu
  - Ertürk Akşun- Yarım Kalan (KİTAP İMZALIDIR)
  - İrfan Yalçın- Yorgun Sevda ( İrfan Yalçın 2009 Cevdet Kudret Edebiyat Ödülü almıştır).
  -  Kraft kağılı bir defter ve kalpli bir adet post-it


Eveeeeet! Gelelim çekiliş kurallarımıza: 


  • Bu etkinlik hem instagramda hem de bloğumda olacaktır. 

  • Buradan katılmak isteyenler için (Instagram'dan katılmak için oradaki gönderi detaylarını inceleyebilirsiniz) 
1) Öncelikli şart Bloguma abone olmanız ( veya çevrelere eklemeniz)
2) Bunu yapanlar bu gönderinin altına 'KATILDIM' yazmalıdırlar. 


SON KATILIM TARİHİ: 15 ŞUBAT 2016 SAAT 17:00'a kadardır. Kazanan Aynı günün akşamı Blog ve instagram'dan ilan edilecektir. 


Hoşça bakın zatınıza! :)

4 yorum:

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...