5 Ocak 2019 Cumartesi

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan,

Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum.

TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğumu :))

Şöyle ki bir süredir kendime ait bir uzantılı web adresi edinme konusunda istekliydim. 2019 itibari ile de bu kararımı hızlıca hayata geçirdim ve üzerini çizdim.

www.bilimhatunu.com

İşte benim yeni bloğum. Yeni evim, yeni yazı köşem. Burada uzunca zamandır yazıyordum ve kendimi evinden ayrılıyormuş gibi hissediyorum. Ama teknoloji Allahtan o kadar gelişmiş ki buradaki her şeyimi pılımı pırtımı toplayıp oraya taşıyabildim. Yani aslında burada yaptığınız yorumlar bile orada da mevcut. Ama maalesef abonelikler için yeniden yardımınıza ihtiyacım var!

Siteye uzantıya girerek E-posta aboneliği için kayıt olursanız oradan da bir ses bir soluk haberlerimi alırsınız.

Buraya döner miyim, dönsem yazar mıyım bilmiyorum. Ama orada da bu sıcaklığı hissedip sizi yeni komşum olmaya davet ediyorum.

Buradan son kez 'Hoşça bakın zatınıza sevgili okur!'

Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...