20 Ocak 2015 Salı

Yarı Yıl Tatili Değerlendirmeleri ve Çekiliş :)

Tekrardan herkese merhabalar! :)

Efendim ben deniz yarı yıl tatiline girmiş olup kütüphaneden aldığım 7 kitabı bitirmek üzere yolculuğa çıktım.
Tam bunlardan önce 2013 yılında kurulan kitap okuma aktivitemiz için tanıdığım bal gibi Afede'miz çekiliş düzenliyormuş. Katılmamak olmaz. O kutu bana çıkmalı lütfen :)
İşte o meşhur kutu:) İçindeki bazı hediyeler bunlar. Siz de katılmak isterseniz Arzunun bloguna tık tık .  Buradan da sevgilerimi iletirken Line grubumuzda devam ederiz :)

Eveet gelelim benim yarı yıl tatili planlarıma. Öncelikle kütüphaneden aldığım kitapların isimlerini yazmak istiyorum;

1) İclal Aydın-Bir Cihan Kafes
2) Ahmet Altan-Dört Mevsim Sonbahar
3) E.L.James-Grinin Elli Tonu
4) Kafka- Değişim
5) Yusuf Atılgan- Aylak Adam
6)Yaşar Kemal- Tek Kanatlı Kuş
7)Orhan Pamuk- Masumiyet Müzesi

İşte benim 16 Şubatta teslim etmem gereken kitaplarım. Sıralamada nasıl giderim bilmiyorum ama İclal Aydın ile başladım. Gidişat iyi :)
Kitaplar hakkında yorumunuz varsa yorum yazın ya da bana ulaştırın mutlaka :)
Şimdi hangi kitabı okuyorsun diye soranlara Vikitap kullanıyorum lütfen oradan takip edin:) Linki için tık tık .
Tiyatro sezonunu da geç de olsa cumartesi açıyorum. ' Geçtim ama Tiyatro'dan'' oyunu ile. Yorumlarımı paylaşacağımı düşünüyorum.

Şimdilik sevgi ile kalın, Hoşça bakın zatınıza ! :)


1 yorum:

  1. Yaşar Kemal, Yusuf Atılgan, Orhan Pamuk ve Kafka okundu hepsi harika kitaplardır İlgiciiiiim :) keyifle oku !

    YanıtlaSil

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...