1 Ocak 2015 Perşembe

Nasıl geçti o 2014? :)

Herkese tekrardan 2015'in ilk gününden merhabalaaar! :)

2014 çok kötüydü,2015 mükemmel olsun demeyeceğim.

2014 benim için verimli denebilecek bir yıl oldu. Okulumda derslerim çoğaldı, hocalarım değişti. Sunumlar,sınavlar derken bir de Tubitak projesi yazma heyecanına düştük Ecot ile. Finalleri bitenlerin gezmelerini kıskandık çünkü herkes o haldeyken biz inek gibi proje yazıyorduk :) Mart ayını nasıl ettik ben bile anlamadım.
İşlerim çok az gibi yöneticilik eğitimine katılıp haftasonlarımı yaktım.
Oğuzhan geldi(kendisi sürekli gidip geldiği için takip etmekte zorlanabilirsiniz, o zamanlar Amerika'dan geldi ama şimdi İsveç'te). Bolca gezdim,fotoğraflar çektim, pastalar kurabiyeler yaptım. Uzun zamandır tatil yapamadığımdan ötürü yılın ilk ve son tatilini 2 güncük kafa dinleme tatili yaptım.
Mayıs ayına gelince, bütün sene uğrunda koşuşturduğumuz, iyi kötü şeyler yaşayıp yeri geldiğinde cinnet geçirdiğimiz Kongremizi yaptık.
Güzel bir doğum günü geçirdim! :) Feridemden güzel mektuplar aldım. Günler geçip gitti.

Okulu kötü sayılabilecek bir ortalama ile kapatmanın üzüntüsünü yaşarken staj hayatım başladı. Bal gibi bir ekip ile çalıştım. Bölüme başladığım günden beri kendimi en fazla onlarla rahat ve mutlu hissettim diyebilirim. Erken,geç, stajyer demeyip bana o kadar sıcak davrandılar ki öyle de içten dua ettim yine çalışmak için. Hepsine kucak dolusu öpücükler! Bu süre zarfında Boğaziçi Üniversitesi'nde yurtta kaldım. Sürekli ailemle kaldığım için başta zorlansam da güzel arkadaşlıklar ve bol kilolar edindim. Manzara yediriyormuş onu anladım :)
Yaz aylarında güzel insanlarla tanıştım! Şu an aklıma Jehan Barbur'un '' Güzel Adam''  şarkısı geldi nedense :)
 Üzücü oldu ama Oğuzhan'ı yine yine yeniden uğurladım -.- (Tabii ki ağlamadım dersem inanmayın:))

Yılın en mutlu haberi projemin kabul oluşu oldu. Bu sene son sınıfta olmanın verdiği gerginlik yüksek bu aralar. İki hafta önce ilk defa ben bu bölümü gerçekten istiyor muyum dedirtecek kadar çıldırdım ama geçti :)
Bir de 2014 yılında 42 kitap okuyarak hedefimi tutturamadım. Güzel yazarlar tanıdım, ama kendim için en sevindiğim yazmaya başlamam oldu. Eveet! :) Artık ben de yazmaya başladım. Öyküden başlamak istiyorum bakalım :)

2015'in ilk gününden dileğim var benim koskoca yıla;
Herkes herkesi maddi bir hediye ile mutlu edebilir, ama çok az insan birbirini yazdıklarıyla mutlu edebilir. Uğrunda yazacağımız hatta kalemimizin durmayacağı insanlarla olalım. lütfen arkadaşlıkla ya da aşk ile sınanmayalım. Kalp dolusu sevgi ile taşalım. Rica ediceğim anlayışlı da bir master hocam, iyi bir Toefl puanım, güzel lab arkadaşlarım olsun. Ve bu sene bölümüme sevgimi sınatacak hiç kimse, hiçbir şey çevremde olmasın!

Sırası ile Sağlık,huzur,doğru düzgün çıkan deneyler, bol AA'lar, master, para ve aşk benimle olsun!


Hoşça bakın zatınıza! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...