10 Ocak 2015 Cumartesi

KİTAP YORUMLARI#5 ASMA PANSİYON

Herkese tekrardan Merhaba! :)
Finallerimin başlamasına yakın 2015'in ilk  günlerinde okuduğum bir kitaptan bahsetmek istiyorum size, ''Asma Pansiyon''.


KİTAP ÖZELLİKLERİ

Kitap Adı: Asma Pansiyon
Yazar: Işıl Şenol
Sayfa Sayısı: 210
Tedarik Yeri: Ben okulumuzun kütüphanesinden aldım ama sizler için internetten bir kaç öneri verebilirim :)

Satış Fiyatı: 12,00 TL
-Kitapyurdu: 8,58 TL*
-Babil.com: 9,00 TL*
-D&R: 8,04 TL*

* Fiyatlar 10.01.2015 tarihinde geçerli olanlardır.

Kitabın kapağını tasarlayanı da en az yazar kadar tebrik etmek istiyorum çünkü insana huzur veren hoş bir kapak tasarımı olmuş. Kitabı tam 1 günde bitirdim. Sıkı bir okuyucu değilseniz bile tahmin ediyorum ki en fazla 2-3 günde okunacak bir kitap kendisi.
Aslında hepimizin zaman zaman yaşadığı şeylerden bahsediyor kitapta, hepimizin bazı zamanlar bir Asma Pansiyon'a ihtiyacımız olduğunu yüzümüze vuruyor.
Çok fazla karakter içermeyen bir kitap. Yumuşak kalpli pansiyon sahibi Yenola ve pansiyon sakinlerinin hayatlarını içeriyor. Pansiyon sakinlerinin bazısı ailesi ile tartışan bir genç kız,o kızın babası,  bazısı ailesinden kaçan orta yaşlı bir Ekrem Bey, işinden,eşinden,hayat yoğunluğundan kaçan birkaç insanın buradaki hallerini anlatıyor yazar.
Bozcaada'nın güzel hallerini,ah o taş kahvenin güzel huzurunu hissettiriyor. Bir çırpıda okuyacağımız,belki sakin huzurlu, bahara özlem uyandıran bir hafta sonu geçirmek isteyenler için ideal bir kitap diye düşünüyorum. Kitabın içinden bir söz ile de noktayı koyuyorum;

''İnsan ümidini kesince beklemeyi bıraktığı her şey gelir düşer kollarına''


Hoşça bakın zatınıza! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...