4 Kasım 2018 Pazar

TİYATRO- HAMLET

Merhaba! :)

Aslında bu oyunu sonrasında nasıl hissedeceğimi merakla beklemiştim. Tabii ki 'HAMLET' oyunundan bahsediyorum. Uzunca zamandır (belki 3 sezon civarı) bu oyunun neredeyse kapalı gişe oynamasından kaynaklı aksaklık ile sezonun 3.oyunu olarak hayatıma yerleşmiş bulunmakta. 

İstanbul Devlet Tiyatrosu kapsamında yakaladığımız bilet ile (yerimiz de gayet iyiydi :)) bu oyunu izleme şansı elde ettik. Aslında öncesinde, biletin bulunamama durumu, Hamlet'in yüceliği ve Bülent Emin Yarar'ın harika oyunculuğunu birleştirdiğinizde ortaya inanılmaz büyük bir beklenti çıkıyor. 

Belki içerik ve oyunculuk olarak dolu dolu bir oyun izleyip hayatımdan yapılacaklara bir tik atmış olsam da kendimle yüzleşmem gereken bir duruma daha açıklık getirdim: Ben tek kişilik oyunlarda ufaktan sıkılıyorum. Daha öncesinde de bir kaç oyunda benzer hissiyata kapıldım. Ama bu oyunda artık bu düşünce kafama tamamen oturdu. 

Tabii ki bu oyunu beğenmedim yahut oyunculuğa laf söyleyebileceğim anlamına gelmiyor ki zaten ben Bülent Emin Yarar'ı Profesyonel oyunundaki oyunculuğu ile de hayran olmuştum. 

Beklentilerimi kayşılayan ama Profesyonel gibi bir daha bir daha diye tutturmayacağım bir oyun olduğunu söyleyebilirim. 

Şu an hangi salona döndü bilemem ama geçtiğimiz hafta baktığımda Profesyonel oyununun da bilmem kaçıncı sezonda halen neredeyse kapalı gişe olduğunu görmek beni mutlu etti. Belki Kasım planlarınıza dahil etmek istersiniz. 

Şimdilik bu kadar... Sevgiyle kalın...

Hoşça bakın zatınıza! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAŞINMA DUYURUSU!

Merhaba sevgili okuyan, Bugün sizlere aslında biraz da değişik bir durum içerisinden bahsetmek istiyorum. TAŞINIYORUM!!! (Sadece bloğu...